W ramach tego projektu rozpoczęły się już zajęcia “Bohater dnia”, podczas których przedszkolaki stojąc przed całą grupą opowiadają o sobie. Autoprezentacje rozpoczęła Tosia odważnie dzieląc się z nami przygotowanym z rodzicami tekstem . Jej energiczne, jasne wystąpienie zostało nagrodzone gromkimi brawami. W piątek z kolei dzieci uczestniczyły w zajęciach, które próbowały zobrazować jak ważna jest organizacja czasu i balans miedzy obowiązkami i przyjemnościami. A ich przebieg był następujący: najpierw do pustego przezroczystego dzbana dzieci wsypywały łyżkę cukru, wymieniając jedną z przyjemnych aktywności poprzedniego dnia. Potem do częściowo już zapełnionego dzbana próbowaliśmy włożyć śliwki – symbol nielubianych obowiązków (mycie zębów, sprzątanie zabawek) . Śliwki niestety nie zmieściły się. Próbowaliśmy więc inaczej – najpierw włożyliśmy śliwki, potem w wolne przestrzenie swobodnie wsypaliśmy cukier. Rozmawialiśmy o tym, że można próbować tak układać swój czas, by było miejsce i na obowiązki, i na przyjemności. Drugą zabawą była aktywność “Jaki jest nastrój naszej grupy”?” Każde z dzieci wrzucało kostkę do gry do jednej z szalek wagi, mówiąc przy tym dlaczego jest teraz w złym lub dobrym humorze. Po rundce dotyczącej wszystkich mogliśmy sprawdzić, co pokazuje waga- czy grupa jest w dobrym czy złym nastroju. Podawaliśmy też pomysły, co można zrobić by poprawić nastrój.