Przedszkolaki miały do samodzielnego rozwiązania 10 zadań (każdego dnia 2 łamigłówki). Każde dziecko otrzymywało inny zestaw danych, więc z danym zagadnieniem zmagało się samo (oczywiście po wyczerpującym objaśnieniu polecenia). Zadania dotyczyły klasyfikacji, przeliczania, kodowania, analizy danych). Wszyscy, którzy pracowali nad przynajmniej 4 zadaniami zostali uczestnikami turnieju. Miło mi ogłosić, że najlepszymi matematykami okazali się w wiosennym turnieju Maciek (8, 8 punktu/zadanie), Marysia (7,1 punktu/zadanie), oraz Zosia i Kuba A.(6,3 punktu/ zadanie). Gratulacje! Pozostali uczestnicy turnieju dzielnie walczyli z matematycznymi łamigłówkami uzyskując od 5,8 do 3,1 punktu/ zadanie. Jeśli kogoś z Państwa interesują szczegóły konkursu (czyli zauważone przez nauczycielki matematyczne talenty lub też kłopoty z samodzielną, twórczą pracą) zapraszam na spotkanie.